sobota, 15 lutego 2014

Moje cienie Inglot

Witajcie dziewczyny, tak jak wam obiecałam tak dziś pokaże wam moją kolekcję cieni Inglot.

Posiadam dwie paletki cieni jedną 20 cieni i drugą paltkę która mieści 10 cieni.
Paletki nie są zapełnione do końca ponieważ kilku cieni nadal brakuje ale to zobaczycie na zdjęciach które dla was przygotowałam.



Recenzje Inglot robiłam już wcześniej kiedy miałam dwie paletki cieni inglot po 5.

Możecie zobaczyć również ten post tutaj

Ogólnie podsumowując są to według mnie najlepsze cieni które kiedykolwiek używałam.
-Trzymają się dobrze bez bazy a z bazą trzymają się cały dzień.
-Jest masa kolorów i odcieni do wybrania.
-Cena jak na wydajność cieni oraz ich utrzymanie jest przeciętna, nie są one drogie.
-Super sprawa z projektowaniem własnych paletek.
-Mają dobrą pigmentacje.

Okrągły cień 10 zł
Kwadratowy cień 12 zł


A więc pokaże wam moje dwie paletki;
(Wszystkie numerki cieni są pisane zaczynając od lewej strony)

20 cieni 



428 Pearl
426 Pearl
68 AMC Shine
429 Pearl


504 Double Sp.
117 AMC Shine
137 AMC Shine
345 Matte


60 AMC Shine
495 Double Sp.
311 Matte
314 Matte


446 Pearl
73 AMC Shine
75 AMC Shine
440 Pearl


65 AMC Shine
120 AMC Shine
318 Matte

10 cieni



110 AMC Shine
393 Pearl
Kobo 205 Golden Rose


448 Pearl
102 AMC Shine
456 Double Sp.
390 Matte
363 Matte


 I jak wam się podobają paletki?
A wy macie swoje kolekcje Inglot? (Dziewczyny posiadające bloga zachęcam do przesłania linku jeśli macie również post o swojej kolekcji)
Lubicie cienie Inglot? Sprawdziły się u was?
A może chcecie wypróbować?
Zachęcam !!




Zachęcam do subskrypcji i komentowania 


Również zapraszam  na;



Źródło: Iva uroda

15 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam cieni tej firmy, ale zamierzam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ich cienie wielbię,ale dopiero od jesieni ;) długo się na nie czaiłam a zupełnie niepotrzebnie tak zwlekałam....
    cudowne są ;)
    bardzo ładne kolory masz ;D tez się zbieram do notki o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje. Ja tez zwlekałam bo jednak cena mimo ze teraz wiem ze warta tego wtedy nie bylam pewna. Czekam na posta!

      Usuń
  3. Piękne kolory :) Szczególnie te błyszczące wyglądają świetnie. Aż mam ochotę na taką paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie aby zrobic taka:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Proponuje sprobowac chociaz jeden cien a zobaczysz ze warto bylo :)

      Usuń
  5. wszystkie cudowne ale szczególnie wpadła mi w oko ta 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory! Ale cień Kobo się wybija najbardziej! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. idealne kolory wszystkie w moim guście dodałabym jedynie kilka wrzosików :)
    P.S zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu - Serdecznie zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji używać cieni Inglot, ale mam zamiar kilka zakupić :)

    OdpowiedzUsuń