niedziela, 12 stycznia 2014

Prezenty Świąteczne

Hej kochane, po dłuższej przerwie wracam do was i pokaże wam prezenty które dostałam pod choinkę. 
Było ich sporo lecz to takie mniejsze rzeczy drobiazgi, nie wiem jak wy ale ja wole dostać kilka rzeczy niż jedną większą i droższą. 


A więc zaczynajmy. 



Z papierniczych rzeczy dostałam ;  
Gazetkę MAKE-UP Trendy na którą czekałam bardzo długo
Stępelki z różnymi napisami. 
Post it notes
Smashbook malutkie karteczki
Glinę
Kalendarz do Filofax
Zakładki magnetyczne do książek
Książkę o drugiej wojnie światowej Antony Beevor



Kolejna ''kategoria'' to rzeczy kosmetyczne ;
Glossybox grudzień o którym możecie dowiedzieć się więcej tutaj
Bomby do kąpieli oraz bubble bar



Akcesoria do domu ; 
Kominek Yankee Candle + zapach Lake Sunset który jest moim ulubionym zapachem 
Kominek z dwoma zapachami w granulkach zapakowane w  przecudowny koszyk którego szukałam do produktów z Lush
Pościel z napisami 
Ręczniczki do twarzy 



I ostatnia kategoria to ciuchy oraz akcesoria ;
Sukienka 
Piżama
Zegarek
Kolczyki 
Naszyjnik 


A wy co dostałyście na święta? 
I co do kolejnego zbliżającego się święta, macie jakieś pomysły na walentynki? 



Zachęcam do subskrypcji i komentowania 


Również zapraszam  na;



Źródło: Iva uroda

8 komentarzy:

  1. Hej, mogłabyś powiedzieć w jakich sklepach można kupić takie urocze karteczki i stempelki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, dziękuję za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu ;) Są one dostępne różnej wielkości ale i ceny są różnej wielkości haha ;)

      Usuń
  3. Wow ile prezentów musiałaś być bardzo grzeczna ;) Najbardziej spodobał mi się kominek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne prezenty, zwłaszcza pudełeczko z kosmetykami:)

    OdpowiedzUsuń