poniedziałek, 21 października 2013

Update Miejsce dla pędzli

Kochane jeszcze dziś chciałabym wam pokazać moje nowe zagospodarowanie dla pędzli. 


Jeśli nie pamiętacie jak wyglądało to wcześniej, a raczej byłabym zdziwiona jakbyście pamiętały. 
Zapraszam do posta o mojej toaletce tutaj gdzie zobaczycie pędzle w dwóch plastikowych szklankach. 
Pędzle były podzielone na te do twarzy oraz do oczu. 


Teraz wszystkie pędzle są razem ale już zauważyłam że to zagospodarowanie mnie bardzo irytuje, sądzę że pojemnik jest zbyt niski ponieważ pędzle się przewracają lub pochylają przy odkładaniu innego pędzla.

Przejdźmy więc do prezentacji; 







I co myślicie? 
Które lepsze rozwiązanie to które widzieliście na poście z toaletką czy może teraźniejsze? 

Oczywiście jeśli kolejny raz coś zmienię dam wam znać jak się sprawdza i jak mi się podoba. 




Zachęcam do subskrypcji i komentowania 


Również zapraszam  na;



Źródło: Iva uroda

5 komentarzy:

  1. faktycznie trochę za niski ten pojemnik. Ale bardzo oryginalny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysl :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga z recenzjami kosmetycznymi :)
    http://mojerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rysują Ci te kamyczki trzonków? Ja kiedyś włożyłam tak pędzle (ale to było drobno zmielone), zauważyłam, że się niszczą, więc je wyjęłam. A pojemnik faktycznie masz za niski, będzie trudny w użytkowaniu. I na toaletce zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych kamyczkach nie, te są dość ''śliskie'' mają taka powłoczkę jakby dlatego się nie rysują. Natomiast fakt że mam inne kamyczki takie drobne, jak mówisz i tak one rysowały pędzle. Więc mimo ze wyglądały ładniej można było ułożyć wzorki z różnych kolorów to wole mieć takie kamyczki i nie porysowane pędzle ;)

      Usuń