sobota, 28 września 2013

Mini zakupy ostatnich tygodni

Kochane dzisiaj taki szybciutki post z moimi zakupami z ostatnich tygodni, nie są to wszystkie zakupy ponieważ kupiłam również kilka rzeczy do DIY ale to pokaże wam dopiero kiedy będę miała jakiś fajny pomysł który mógłby i was zainteresować.


A więc pierwszy mój zakup który niedawno dostałam to portfel. Zwykły zamówiony z internetu za grosze ale ma coś w sobie pociągającego.



Portfel ma 9 przegródek na karty, w tym ja jedną używam na zdjęcia trzech dla mnie najważniejszych chłopców.

Ma również jedną zasuwaną kieszonkę.

Oraz 3 przegródki na pieniążki papierkowe.

I zamykaną przegródkę na drobne podzieloną na dwa segmenty.




Kolejnym zakupem nie kosmetycznym jest kubek ceramiczny.


Kubek ma przykrywkę więc można go zabrać ze sobą gdziekolwiek.

Również posiada silikonową opaskę chroniącą przed poparzeniem.

Mieści w sobie około 400ml.

Jest słodziutki. Mam nadzieje że i wam się podoba.

Zamówiłam go na Ebay.




I ostatni zakup tym razem kosmetyczny to woda termalna Beauty Formulas


Mają one po 150 ml.

Cena to 89p w Discount Uk.

Recenzje do wody termalnej z Vichy znajdziecie tutaj .
Mniej więcej każda woda termalna działa tak samo.


Niedługo pewnie będzie trochę więcej zakupów więc również wam je pokaże. A na razie tylko tyle.


Zachęcam do subskrypcji i komentowania 


Również zapraszam  na;





Źródło: Iva uroda


3 komentarze: