niedziela, 1 września 2013

3 Tygodnie Stosowania Jantar

Hej kochane dziś mijają trzy tygodnie stosowania odżywki Jantar, na pewno dobrze wam już znanej. 

Opinie są różne, niektóre pozytywne, niektóre negatywne a jeszcze inne obojętne. 

Ja jednak skusiłam się na ta odżywkę i NIE ŻAŁUJĘ.
A wręcz przeciwnie jestem bardzo mile zaskoczona i wrócę do niej już wkrótce, ponieważ jak wiemy producent zaleca kilkudniową przerwę po 3 tygodniach używania. 


A więc postanowiłam pokazać wam rezultaty tej odżywki.

Włosy Naturalne


Włosy Wyprostowane




Podsumowanie:

Pamiętajmy o tym że włosy przeciętnie rosną 1cm na miesiąc.

Odżywkę używałam przez 3 tygodnie codziennie (muszę się przyznać że dwa razy nie użyłam)

Włosy widocznie na zdjęciu urosły.

Stały się bardziej lśniące.

Ogólna widoczna kondycja włosów się poprawiła.

Natomiast wypadanie włosów nie zmieniło się ani trochę.

Ważny fakt, czytałam że niektórym dziewczynom stosowanie po umyciu przetłuszczało włosy, u mnie nie było takiego problemu, a tym najbardziej się martwiłam.



Także moja ocena to 9/10
(Za to wypadanie, ponieważ wypadaniu też podobno miało pomóc.)

Następną kuracja już za kilka dni zaczynam od nowa.

Produkt polecam jest naprawdę godny uwagi.


Jeśli też macie problem z włosami które rosną, ale do pewnego momentu, spróbujcie.

Cena jest banalna ponieważ jest to około 11 zł za 100ml.
Po 3 tygodniach zostało około 25ml.


A wy miałyście?

Jakie wasze doznania z tym produktem?





Zachęcam do subskrypcji i komentowania 


Również zapraszam  na;





Źródło: Iva uroda

4 komentarze:

  1. Polecam na wypadanie włosów maseczkę intensywnie regenerującą firmy BioVax – do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. Stosuję ją już ok trzech miesięcy, raz/dwa w tygodniu i kompletnie przestały wpadać. Sama jestem zdziwiona, produkt drogeryjny a tak super działa :) Zapłaciłam za nią na promocji w Super Pharm ok 10 zł a bez promocji kosztuje 19zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie jestem w trakcie kuracji Jantar ,zobaczymy czy u mnie tez sie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem właśnie w trakcie kuracji, miałam nadzieję,że włosy przestaną mi wypadac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie na to Jantar nie pomógł.
      Natomiast porost jak najbardziej :)

      Usuń