sobota, 25 sierpnia 2012

Ala ” Tangle Teezer ”



Cześć dziewczyny !
Długo nic nie pisałam tak wiem , ale miałam egzaminy jak i inne rodzinne sprawy które urywały mi głowę i po prostu  nie miałam weny żeby pisać wam cokolwiek. Mimo ze jeszcze nie wszystko się skończyło , znaczy skończyło drugie zaczęło ale to na pewno same wiecie jak to jest z kłopotami ze jak już przyjdą to nie chcą wyjść… Natomiast dziś doszłam do wniosku ze jednak za siostrą i bratem bym w ogień weszła… za bratem szczególnie mimo ze z pozorów nie ma super więzi między nami.
Może teraz coś na temat . Jadę do polski w czwartek ( nie mogę się doczekać ) więc też nie będę co dzień robiła nowych postów , ale obiecuje że będę się starała robić to systematycznie.
Dziś chciałabym wam pokazać moją nową zdobycz , według mnie jest to podróba ‘ Tangle Teezer ‘ . Niestety nie posiadam tego więc nie mogę zrobić wam porównania chodź bardzo bym chciała. Natomiast jeśli będę wstanie znaleźć osobę która posiada ” Tangle Teezer ” i będzie chciała zrobić wam takie porównanie to od razu dam wam znać.
Jeśli jeszcze ktoś z was nie wie co to jest Tangle Teezer jest to więc jest to szczotka do włosów dzięki zastosowaniu innowacyjnego kształtu ząbków ze specjalnego elastycznego tworzywa, ma działać niewiarygodnie delikatnie i skutecznie. Zalecana jest do rozczesywania włosów cienkich i zniszczonych, przedłużanych, peruk, afro. Producent twierdzi iż szczotka ta dostosowuje się do włosów , nie ciągnie splątanych kosmyków , zapewnia gładkie i lśniące włosy w mgnieniu oka. Jak i codzienne szczotkowanie włosów szczotką Tangle Teezer ma wpłynąć na zwiększenie ich połysku. Szczotki Tangle Teezer można używać do rozczesywania włosów suchych oraz mokrych.

Obrazek
Ta szczotka którą ja zakupiłam ma ona podobny kształt jak i układ ”zębów” . Nazywa się ” O opia ” przynajmniej nic innego na opakowaniu  nie pisze. I cenna jest nie porównywalna do szczotki Tangle Teezer . Tą szczotkę dostałam w PRIMARK , jest to sklep w UK sklep ogólnie z ciuchami  i akcesoriami. Jeśli macie dostęp, mieszkacie w UK lub macie tutaj znajomego czy rodzinę i chcecie wypróbować , bardzo polecam. Tangle Teezer kosztuje w Polsce około 50 zł ( ok. £10 ) ta którą ja zakupiłam kosztowała mnie około 10 zł ( £ 1.50 ) .

Obrazek
Szczotka ta delikatnie rozczesuje włosy chodź ja nie mam jakiegoś wielkiego problemu z rozczesywaniem moich włosów .
Zauważyłam ze włosy są delikatnie podniesione u nasady , nie są tak przyklapnięte jak potrafią to zrobić inne szczotki. Dzięki czemu włosy wyglądają na zdrowsze i ładniej się układają.
Szczotka nie elektryzuje również włosów .

Obrazek
Chyba już powiedziałam wam wszystko co bym mogła porównać z Tangel Teezer , z opisu oczywiście. Jeśli macie jakieś pytania z przyjemnością odpowiem.
Także dziękuje wam za poświęcenie chwili i przeczytanie mojego kolejnego posta po długiej nieobecności. Kolejnym postem będzie Projekt Denko . Jeśli chcecie mogę również pokazać wam co zabieram z kosmetyków do polski.
Do następnego.

Źródło : ivauroda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz